Linselyst AS

Autumn mist

In 1 on oktober 22, 2009 at 2:13 pm

Jeg ventet så lenge på at du skulle komme… Jeg hadde gjort det så fint, hadde pyntet som til fest, og satt og ventet. Hvor ble du av ?

_COR7090 copy [1024x768]

Du hadde visst funnet en annen venn, siden du unnlot å komme til meg.  Jeg har savnet deg slik, ikke sett deg på et år.

_COR7095 copy [1024x768]

Tiden gikk, og du viste meg kun en kald skulder, du ville så visst ikke komme på besøk.

_COR7086 copy [1024x768]

Jeg ventet og ventet på deg, ønsket så inderlig ditt selskap…

_COR7140 copy [1024x768]

Men i år valgte du å gå forbi… du strøk forbi husveggen her som et halvtrukkent pust.. ville ikke inn, hadde ikke tid.

_COR7137 copy [1024x768]

Jeg gjorde meg så liten, jeg tagg, jeg gråt, ba deg om å komme tilbake.

_COR7147 copy [1024x768]

Men du hadde allerede reist, og tiden var forbi.

_COR7133 copy [1024x768]

Nå er det for sent, du vinket ikke engang farvel.

Vår ble til høst, hvor ble du av, min venn sommeren… ?

Legg igjen en kommentar

